Άγριος πόλεμος έχει ξεσπάσει ανάμεσα στον Μελ Γκίμπσον και την πρώην σύντροφό του Οξάνα Γκριγκορίεβα.

Σε μια συνέντευξή της, ποταμό, στην εφημερίδα The Mail, η Οξάνα καταγγέλλει ότι εδώ και οχτώ μήνες ο Μελ δεν καταβάλλει τη διατροφή που έχει οριστεί για την κόρη τους.


Πληροφορίες θέλουν το πρώην ζευγάρι να έχει καταθέσει αγωγή για την επιβολή περιοριστικών μέτρων ο ένας στον άλλον, κάτι που όμως η Οξάνα Γκριγκορίεβα δεν επιβεβαιώνει.

Η ίδια πάντως κατηγορεί τον αστέρα του Hollywood ότι διαδίδει ψέματα για εκείνη και συμπεριφέρεται με απαράδεκτο τρόπο. «Εγώ προσπαθούσα να κρατήσω μια αξιοπρεπή στάση απέναντι στον πατέρα της κόρης μου, όμως αυτά που κάνει είναι πολύ σκληρά»,λέει η Οξάνα.

Όσο για το χωρισμό; Η τραγουδίστρια ξεκαθαρίζει: «Δεν με παράτησε. Εγώ έφυγα. Έσωσα τα παιδιά μου και τον εαυτό μου».